سید جواد قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور اظهار کرد: با توجه به‌روز مبعث پیامبر و قرار گرفتن این روز مبارک در هفته گرامیداشت مقام معلم گردهمایی پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها برنامه‌ریزی و امروز نیز با حضور خوب همکاران برگزار شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: در این گردهمایی که بانام رسالت برای آن انتخاب‌ شده بود، بیش از ۷۰۰ معلم نیشابوری به همراه خانواده‌های خود مسیر سه کیلومتری بلوار شهید شوشتری در مسیر باغ رود نیشابور را طی کردند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تکریم مقام معلم و فرهنگ‌سازی این رویداد در همه اقشار جامعه تصریح کرد: یکی از جنبه‌های جذاب این برنامه دیدار مجدد فرهنگیان بازنشسته با هم و همکاران شاغل بود که فضای شاد و مفرحی را فراهم کرد.

قوامی‌نژاد گفت: خانواده محور بودن این برنامه اثرات بسیار زیادی بر جامعه فرهنگی می‌گذارد و علاوه بر این باعث نشاط، شادابی و درنهایت کمک به توسعه مبحث سلامت فرهنگیان است.

وی افزود: ورزش و حضور در ورزش‌های همگانی برای جامعه فرهنگیان یکی از ضروریات امروز محسوب می‌شود تا علاوه بر حفظ روحیه خود، حضور در مراکز آموزشی و تعلیم دانش‌آموزان را با بازده بیشتری ادامه دهند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور ادامه داد: با این برنامه نشان دادیم که رسیدن به زندگی سالم، نیازمند هزینه‌های زیاد نیست و می‌شود با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، کارهای تأثیرگذار ولی با صرف هزینه پایین انجام داد.

قوامی‌نژاد افزود: در این مراسم که با محوریت نیروهای مدارس غیردولتی برگزار شد، ارتقای مشارکت همه‌جانبه به‌صورت یک ضرورت جداناپذیر از بدنه آموزش‌وپرورش معرفی شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: همچنین امروز بعدازظهر نیز جامعه فرهنگیان نیشابور علاوه بر تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی، گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی خواهند کرد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :