به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الله حیدری بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه کار در دستگاه ورزش و جوانان ارزشمند، ماندگار و سازنده است، اظهار کرد: خدمت به مردم باید در رأس امور مسئولان قرار گیرد زیرا با گره‌گشایی از کارهای مردم سعادت دنیوی و اخروی حاصل شده و رضایت‌مندی خداوند ایجاد می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های شاخص در ورزش همگانی و قهرمانی است، افزود: ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در هر دوره از مسابقات بین‌المللی، آسیایی، برون‌مرزی، جهانی و المپیک به گردن‌آویز طلا، نقره و برنز دست پیدا کرده و باعث اعتلای نام ایران اسلامی می‌شوند.

این مسئول، آمل را از شهرهای مهم در ورزش قهرمانی و همگانی دانست و تصریح کرد: امسال با تلاش مسئولان وزارت ورزش و جوانان شاهد تحول در وضعیت درآمد کارشناسان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان خواهیم بود.

حیدری با تاکید بر اینکه در مجموع حدود ۹ هزار نفر در وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار هستند، یادآور شد: این میزان کارمند ممکن است به اندازه  کارمندان اداره آموزش و پرورش در یک شهرستان نشود.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه برای کار و تلاش بیشتر در بین مسئولان ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون انتظار مردم از دستگاه ورزش و جوانان بالا است و باید به انتظارات به حق مردم پاسخ مطلوب داده شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ۲۲ دستگاه در راستای ساماندهی امور جوانان در کنار ورزش و جوانان تلاش دارند، بیان کرد: آمار جوانان جامعه در حال افزایش است و باید برای آنها برنامه مدون ارائه شود.

این مسئول تاکید کرد: با فعالیت در حوزه جوانان باید از رشد آمار طلاق و کاهش میزان ازدواج جلوگیری شود زیرا جوان در همه کشورها یک فرصت بزرگ تلقی می‌شود و باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برد.

حیدری با اشاره به در پیش بودن هفته جوان، گفت: در هفته جوان برنامه‌های زیادی در دستور کار قرار دارد که برگزاری جشن روز جوان، تجلیل از جوانان برتر و کارمندان جوان ادارات، تبلیغات محیطی مطلوب، دیدار با خانواده شهدای جوان و ارائه خدمات ورزشی به صورت رایگان و با ویژه برای جوانان بخشی از برنامه‌ها است.

وی گفت: آئین ازدواج زوج‌های جوان امسال در جواز قبور شهدا برگزار می‎‌شود تا علاوه بر برقراری سنت حسنه ازدواج، نسل جوان بار دیگر با آرمان‌های امام امت و شهدا تجدید عهد و میثاق کنند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :