به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز با ارایه گزارش عملکرد فدراسیون، ارایه گزارش مالی و بررسی تقویم سال ۹۵ آغاز شد و پس از بررسی این سه مساله نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای مجمع از عملکرد این رشته ورزشی در کسب سهمیه المپیک تقدیر کرد.
وی در رابطه با بدهی های روسای قبل فدراسیون های ورزشی، اظهار کرد: اگر تعهدی از سوی مدیر قبلی ایجاد شود، مدیر جدید باید تعهدات را برآورده سازد، اما در تلاش هستیم فدراسیون ها را بدون بدهی تحویل رئیس جدید دهیم.
معاون وزیر ورزش ضمن تبریک حضور سه پینگ پنگ باز ایران در المپیک، گفت: باید شرایط برای ورزشکاران حاضر در المپیک مهیا شود تا بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند. البته وزارت ورزش و جوانان هیچ توقعی از این نفرات برای کسب مدال ندارد.
وی در خصوص ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک، تصریح کرد: تا تیرماه برای تکمیل نفرات خود زمان داریم و قطعا تعداد سهمیه های ایران افزایش پیدا می کند.
سجادی در خصوص مشکل فدراسیون های ورزشی در پرداخت حقوق کارمندان خود، گفت: از فدراسیون ها خواسته ایم تنها ۱۰ درصد بودجه خود را به حقوق پرسنل اختصاص دهند و بیشتر از این مقدار نباید برای پرداخت حقوق ها هزینه شود.
نصرالله سجادی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر به گفت و گو نشد و تنها به این مساله که انتخابات این فدراسیون در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، بسنده کرد.
در ادامه این مجمع مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، در پاسخ به سئوال برخی روسای هیات مبنی بر اعزام نشدن داوران به مسابقات بین المللی، گفت: داورانی که به زبان انگلیسی آگاه باشند از این پس به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.
وی افزود: فدراسیون منابع مالی محدودی دارد و نمی توانیم تمام داوران را به مسابقات خارجی اعزام کنیم.
ورزشی **۹۱۱۸**۹۱۴۴**۱۳۷۹

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :