به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی عصر امروز همزمان با هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و هفته کار و کارگر در  همایش کار و کارگر که با همکاری بسیج اصناف شهرستان خلخال و کارخانه نئوپان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری الگویی برای تمامی اقشار جامعه است.

وی با تبریک هفته عقیدتی، سیاسی به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شعار سال امسال از سوی مقام عظمای ولایت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته و به همین خاطر کارگران به عنوان اصلی‌ترین نیروی کار جامعه باید با تلاش و کوشش در تحقق این فرمان رهبر انقلاب تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خلخال توجه به شعار سال را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: شعار سال خط‌مشی از سوی رهبر است تا بدانیم که در چه مسیری حرکت می‌کنیم.

عابدی افزود: اگر رهبر انقلاب این شعار را بارها تکرار کرده به منزله این است که اقتصاد مقاومتی هنوز در کشور تحقق نیافته و باید برای عملی شدن آن تلاش‌ها در تمام مجموعه‌ها به کار گرفته شود.

تجلیل از کارگران نمونه و بازدید از پروژه ملامینه نئوپان خلخال از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر و هفته عقیدتی، سیاسی بسیج اصناف خلخال بود.

همچنین به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی همایش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و بسیجیان در سالن فرهنگ و ارشاد خلخال برگزار شد.

در این مراسم نیز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خلخال بر لزوم الگوگیری از شهید مرتضی مطهری به عنوان هادی تربیتی یاد کرد و یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامیداشت.

حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی همچنین اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات کشور از گرداب تهدیدات دشمن دانست و بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در تمامی جهات نجاتبخش کشور است.

در این مراسم از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی تجلیل شد.

همچنین امروز در سالروز گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی  جمعی از بازاریان و بسیج اصناف با امام جمعه شهرستان خلخال دیدار کردند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :