به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرگزاری فارس از آستارا، به دنبال انتشار خبر «عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ زندانی می‌شود/ استمداد یک قهرمان از مسئولان» از این خبرگزاری، وساطت تعدادی از ورزشکاران و مسئولان شهرستان آستارا از زندانی شدن قهرمان رزمی‌کار کیک‌بوکسینگ جلوگیری شد.

چند روز پیش گزارشی از مجید طالعی قهرمانان ملی رزمی‌کار در  این خبرگزاری ذکر شده بود که وی  به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود، در آستانه انتقال به زندان قرار گرفته بود.

به دنبال شکایت حریف این عضو تیم ملی، طالعی به پرداخت ۱۵ میلیون تومان دیه محکوم شد که با سند منزل مادرش موقتاً آزاد بود.

پس از انتشار این خبر و پیگیری‌های خبرنگار فارس در آستارا، امروز با حضور تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان و افراد نیکوکار در محل اداره ورزش و جوانان، شاکی مجید طالعی رضایت خود را اعلام کرد.

شاکی پرونده «حاتم کرامتی» با دریافت تنها ۱۵ میلیون ریال بابت بخشی از هزینه درمان بینی خود از شکایتش علیه طالعی گذشت و با حضور در دادگاه رضایت خود را اعلام کرد.

حاتم کرامتی که از رزمی‌کاران آستارا است به خبرنگار فارس گفت: به دلیل اینکه بنده هزینه مداوای خود را نداشتم و زمان بیمه ورزشی من سپری شده بود، ناچار به شکایت از حریفم شدم.

وی افزود: هرگز قصد زندانی کردن یک قهرمان ملی را نداشتم و اکنون با وساطت ورزشکاران و دریافت مبلغ اندکی بابت درمان رضایت خود را اعلام کردم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از انتشار خبر در خبرگزاری فارس گیلان، تعداد زیادی از  ورزشکاران با حضور در اداره خواستار  برطرف شدن مشکل ایجاد شده برای قهرمان ملی شدند.

وحید خاصی‌پور افزود: جلسه‌ای با حضور مسئول هیأت ورزش‌های همگانی، تعدادی از پیشکسوتان و افراد نیکوکار و شاکی و متهم، برگزار کردیم که منجر به این اقدام شایسته شد.

این مسئول تصریح کرد: برای جلوگیری از اقدام مشابه، به تمام هیأت‌های ورزشی و مسئولان اماکن ورزشی ابلاغ کرده‌ایم که از ورود ورزشکاران بدون بیمه ورزشی به اماکن ورزشی خودداری کنند.

نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس دهم شورای اسلامی نیز که برای حل مشکل عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ پیشگام شده بود، به خبرنگار فارس گفت: داشتن منش پهلوانی در کنار روحیه قهرمانی از خصلت‌های یک ورزشکار با اخلاق است.

ولی داداشی، با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمود «تمام ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند»، افزود: حضور پیشکسوتان ورزشی برای حل مشکل پیش آمده بسیار پسندیده و ارزشمند است که نشان از تأسی ورزشکاران به مولای متقیان در منش پهلوانی دارد.

وی با قدردانی از خبرگزاری فارس در انعکاس به‌موقع مشکل قهرمان تیم ملی، خاطرنشان کرد: بیمه‌های ورزشی ورزشکاران باید در حمایت از ورزشکاران آسیب‌دیده در میادین ورزشی جدی‌تر وارد عمل شوند و بیمه‌های تکمیلی را نیز برای ورزشکاران داشته باشند.

مجید طالعی عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ نیز در گفت‌وگو با فارس ضمن قدردانی از این رسانه، اظهار کرد: از تمام کسانی که برای به سرانجام رسیدن مشکل بنده تلاش کردند کمال تشکر را دارم و امیدوارم با کسب مقام‌های مهم ورزشی برای کشورم بتوانم جبران محبت کنم.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :