در نامه ایی که رونوشت آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته مواردی چون نداشتن تجربه و تخصص در امور مدیریتی و تخصصی این رشته ورزشی ،هماهنگ نبودن با کادر اجرایی بدمینتون و نیز اعمال برخوردهای سلیقه ای و باند بازی منجر به درگیری و نزاع را به عنوان علل خود با ادامه کارسرپرست هیات بدمینتون استان مطرح کرده اند.
آنان اظهار داشته اند: با انتخاب و انتصاب ایشان به عنوان سرپرست و یا هر سمت دیگری در آینده به شدت مخالف و معترض بوده و در صورت ادامه حضور نامبرده در ورزش بدمینتون استان به هیچ وجه نه تنها حاضر به همکاری و همراهی با وی نخواهیم شد بلکه از حضور در تمامی تمرین ها خودداری می کنیم.
انان درخواست کرده اند: برای احترام به خواسته های ورزشکاران، مربیان و حتی خانواده های ورزشکاران شاخص و زبده هیات بدمینتون استان نسبت به بکارگیری نامبرده در این هیات بازنگری نموده و حق تعیین فردی اصلح، مدیر و مدبر برای مدیریت هیات را به جامعه بدمینتون استان واگذار کنند.
رونوشت این بیانیه به نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استانداری ایلام، حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران ارسال شده است.
این بیانیه به امضا ۲۲ نفر از بازیکنان، مربیان و داوران عضو هیات بدمینتون استان ایلام رسیده است.
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد نمی توانند تعیین تکلیف بکنند چون هنوز مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون برگزار نشده و قرار است ماه آینده برگزار شود.
بهروز حیدر زاده افزود: انتخاب رئیس هیات براساس نظر وخواست اکثریت فدراسیون بدمینتون، مربیان و ورزشکاران انجام می گیرد.
وی ادامه داد: سرپرست کنونی هیات بدمینتون استان یکی از افراد پیشکسوت این رشته است که سالها عمر خود را صرف خدمت به این ورزش کرده است.
حیدر زاده تاکید کرد: در صورت برگزاری مجمع هرکسی از جمله سرپرست کنونی به عنوان رئیس هیات بدمینتون انتخاب شود هیچ چیزی مانع از فعالیت وی دراین سمت نمی شود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان ، بهمن ماه سال گذشته بنا به درخواست مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام واز سوی رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران محمد رضا ابو قداره به عنوان سرپرست هیئت بدمینتون استان انتصاب شد .
پیش از وی محمد صالح حمد حیدری رییس هیئت بدمینتون استان بود.
۶۰۳۳/۶۰۳۴

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :