حضور پدر شهید هسته ای درکوهبنانبه گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،همزمان با عید مبعث و آغاز نبوت نبی مکرم اسلام (ص) مراسم جشن با شکوهی با حضور امام جمعه ومردم شهرستان کوهبنان در تکیه شهید روح الامینی برگزارشد.

در این مراسم رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته ای کشور مصطفی احمدی روشن ضمن تبریک عید مبعث و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : شهدا ما را دعوت به مراسم خودشان دعوت می کنند همان هایی که بر اساس آیات نورانی قران کریم زنده اند و در نزد پرودگارشان روزی می خورند و حیات طیبه دارند .

وی اظهار کرد: در برگزاری مراسم شهدا نباید دغدغه داشته باشیم آنان خودشان مراسم را مدیریت خواهند کرد امام باقر (ع) می فرماید بعد از اینکه شهید به شهادت می رسد در جوار رحمت الهی به او جای می دهند از نعمت های مادی و معنوی برخوردار و در سایه رحمت الهی مسکن می دهند .

وی تصریح کرد : ما باید ولایت را دریابیم چرا که مظلوم واقع شده چرا رهبر باید این قدر دغدغه نفوذ را داشته باشد در حالی که معظم له نفوذ را به سه دسته اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی تقسیم می کنند اما حضرت آقا نفوذ فرهنگی را حساس تر از بقیه می داند .

احمدی روشن گفت : متاسفانه وضعیت الان جوری شده که نفوذ فرهنگی را شاهدیم لذا مسئولین باید حواسشان جمع باشد چون استکبار جهانی و در راس آنها امریکای کلاه بردار و کلاه گذار قرار دارد مگر نگفت مساله هسته ای را بیایید تمام کنیم در حالی که رهبری فرمود ما حمایت می کنیم اما ایشان فرمود ما خوشبین نیستیم چون آنان کشورهای قابل اعتمادی نیستند و دعبه در می آورند که چنین هم شد .

پدر شهید هسته ای کشور یادآور شد : تیم مذاکره کننده رفتند برجام تصویب شد اما اگر مسئله دشمنان هسته ای بود الان باید عین بچه آدم سر جایشان می نشستند و مبادلات بانکی ما را آزاد می نمودند تا اقتصاد ما بچرخد اما شاهدیم که بعد از مدتی دوباره دو میلیارد دلار پول های ما را بر میدارند تا همان بلایی که بر سر قذافی آوردند برای ما تدارک ببینند .

وی تصریح نمود خوش خیال نباشیم دشمن هرگز به تعهداتش پای بند نخواهد بود چرا که مسئله آنان هسته ای نیست آنان خدا ،پیامبر ،قران ،دین و…ما را هدف قرار داده اند آنان نمی خواهند ما از کشورهای مظلوم و مستضعف جهان حمایت کنیم .
وی تاکید کرد: آنان بدنبال این هستند که چرا شما موشک نقطه زن دارید که از ۳۰۰کیلومتر برد آن بیشتر است چرا قانون شما طبق شرع است چرا شورای نگهبان باید نظر بدهد و چراهای فراوان دیگری دارند .
پدر شهید هسته ای کشور گفت : مردم و مسئولین باید هوشیار باشند چون دشمن برای همه چیز ما نقشه دارد حتی مقدسات ما را هدف قرار داده اند ، حجاج را مظلومانه زیر پا لگد مال می کنند و در نهایت از پذیرفتن حجاج ایرانی شانه خالی می کنند .

وی تاکید نمود اگر مسئولین دولتی ما طبق شرع و منویات مقام معظم رهبری و خواسته های ملت حرکت کنند ما غلام حلقه به گوش آنان هستیم ،کفش آنان را جفت می کنیم جلوی منزل آنان را جاروب می زنیم .
پدر این شهید بزرگوار تصریح کرد: حضرت امام (ره) در مورد آمریکا فرمودند استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جهانخوار مانند یک سگ هار می ماند که اگر در مقابل او عقب نشینی کنیم بدنبال ما خواهد آمد و اگر مقاومت و ایستادگی کنیم عقب نشینی خواهد نمود .

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :