محمد حسین زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل این امر را تعطیلی امروز به مناسبت ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و روز جمعه اعلام کرد.
وی افزود: برای رفاه حال هر چه بیشتر گردشگران بویراحمد در این دو روز گشت ها، نظارت ها، بازرسی ها و سرکشی های مستمر از سوی مسئولان و کارکنان اداره میراث فرهنگی شهرستان انجام می شود.
حسین زاده بیان کرد: مسئولان و کارکنان اداره میراث فرهنگی بویراحمد آماده استقبال و ارائه خدمات لازم به مسافران این شهرستان در این مدت بوده و برای رفع نقایص، کمبودها و ایرادهای احتمالی نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
شهرستان بویراحمد دارای حدود ۱۰۰ تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر در جنوب غربی ایران واقع شده و با استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر همسایه است.
این استان با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز و فصل تابستان است.
حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال دان باشت، رود رونه، آبشار کمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سد کوثر از مهمترین جاذبه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد است.
۷۵۳۵/۶۱۶۲

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :