به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، پیمان فلسفی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه گردهمایی مسئولان نمایندگی ولی فقیه سازمان‎های جهاد کشاورزی منطقه دو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نخستین جلسه مسئولان کمیسیون منطقه دو به میزبانی جنوب کرمان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این جلسه مسئولان حوزه‎های نمایندگی ولی فقیه در سازمان‎های جهاد کشاورزی تهران، قم، کرمان، جنوب کرمان، اصفهان، یزد، البرز، مرکزی و همچنین شیلات و دامپزشکی حضور داشتند.

فلسفی با اشاره به انتخاب ریاست و جانشین رئیس کمیسیون منطقه دو تصریح کرد: در این جلسه ریاست کمیسیون به عهده حجت‎الاسلام ایمانی‎تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و جانشین آن حجت‎الاسلام رهبری‎نژاد در جنوب کرمان است.

مدیرکل دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با هدف تعامل هرچه بیشتر حوزه ستاد وزراتخانه چهار کمیسیون‎ در سطح کشور راه‎اندازی شد.

وی با بیان اینکه هر کمیسیون هشت عضو استانی و دو عضو سازمان وابسته دارد، افزود: امروز موضوع تخصصی مورد بحث در کمیسیون نظارت بر ذبح و صید بود که مشکلات موجود در این زمینه بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

فلسفی بررسی ۱۵ محور سیاست‎های ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی و راهکارهای اجرایی کردن آن را از دیگر مباحث این کمیسیون ذکر و عنوان کرد: همچنین اجرای برنامه‎های این حوزه با تکیه بر شعار سال در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مصوبات این کمیسیون گفت: فرهنگ‎سازی برای تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان غالب، پیگیری منشور «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اجرای برنامه‎های آموزش عقیدتی، تشکیل شورای فرهنگی، نظارت بر ذبح و صید و مباحث زکات و عتبات عالیات از جمله مصوبات مربوط بودند.

فلسفی خاطرنشان کرد: ترمیم ساختار نیروی انسانی، پیگیری ایجاد ردیف اختصاصی بودجه، مستندسازی، استفاده از ظرفیت‎های مربوط به فناوری اطلاعات و فضاهای مجازی و فرهنگ و مدیریت جهادی نیز به تصویب رسید. 

مدیرکل دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: مقرر شده است که در سال جاری در تمام استان‎های کشور همایش فرهنگ و مدیریت جهادی و جشنواره معرفی الگوهای برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شود.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :