به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری که با حضور پرشور مربیان، طلاب و عاشقان راه ایثار و شهادت در حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی بسیجیان و پاسداران تأکید کرد.

وی ادامه داد: نسخه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران بیان فرموده‌اند، نجات‌دهنده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با صراحت خطر نفوذ را متذکر شدند و فرمودند «نفوذ یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب است» و با قاطعیت اعلام کردند که دشمن می‌خواهد رگ‌های حیاتی انقلاب را بزند، بنابراین روحیه استکبارستیزی برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید تقویت شود.

بسیجیان و پاسداران سنگرنشینان انقلاب هستند

صادقی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، خبرگان، علمای حوزه، دانشگاهیان و در سخنان آغاز سال نو در آستان قدس رضوی، دغدغه خود را بیان فرمودند و شما بسیجیان و سپاهیان به‌ عنوان سنگرنشینان انقلاب بیش از دیگران باید دلواپس دغدغه‌های رهبری باشید و در تقویت روحیه جهادی و انقلابی بکوشید.

وی افزود: آنچه دشمن بیش از انرژی هسته‌ای هراس دارد، روحیه انقلابی و جهادی آحاد مردم است و به‌ دنبال این است که این سرمایه عظیم انقلاب را نابود کند، بنابراین مربیان و استادان وظیفه دارند نسبت به این دغدغه رهبر معظم انقلاب عالمانه و محققانه کار کنند و دیگران را هشیار کنند.

* از جریان‌سازی‌ها و جوسازی‌ها در راه خدمت به مردم هراس به دل راه ندهید

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحیه جهادی احساسی و هیجانی نیست، تبیین کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که بر اصول و ارزش‌ها استقامت داشته باشید، از لغزش در راه حق دوری کنید و از جریان‌سازی‌ها و جوسازی‌ها در راه خدمت به مردم هراس به دل راه ندهید.

صادقی تشریح کرد: دشمن در صحنه‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیده است که عامل فروپاشی انقلاب سست شدن روحیه انقلابی و استکبارستیزی است و اذعان می‌کنند که تقویت این عامل در ملت ایران مرگ تدریجی آن‌ها را رقم می‌زند.

برخی افراد ناآگاه داخلی پیاده نظام دشمن هستند

وی توضیح داد: برخی افراد ناآگاه پیاده نظام و هنرپیشه دشمن در داخل هستند و نمی‌فهمند که برای دشمن تلاش می‌کنند. امروز برای پاسداری از انقلاب باید روحیه انقلابی و فرهنگ بسیجی را تقویت و ترویج کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اطمینان به نقل از فارس، در پایان این همایش از مربیان و هادیان سیاسی که بیشترین همکاری را با عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران داشتند، قدردانی به‌ عمل آمد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :